Adatvédelmi nyilatkozat

Adatkezelési szabályzat

 

1. A Szinga Sport Kft.(székhely:1038 Budapest, Tündérliget utca 2..; cégjegyzékszám: Cg. 01-09-370331; adószám: 10318102-2-44), mint a www.basketicons.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) és a weboldalon működő webáruház (a továbbiakban: webáruház) üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató) tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot, amelynek tartalma szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.         

2. A Szolgáltató különös figyelmet fordít a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a személyes adatok által érintett ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) által rendelkezésre bocsátott személyes adatok megszerzése és kezelése során az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28-án napján kelt egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név,- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info tv.) fokozott betartására. 

3. Az Ügyfél által megadott adatok, úgymint vezeték- és keresztnév, szállítási- és számlázási cím, telefonszám, e-mail cím, az Ügyfél neme a rendszeren keresztül küldött elektronikus levélben megtalálhatóak. Bankkártyás fizetés esetén a fizetéshez szükséges adatokat nem a Szolgáltató, hanem az OTP Bank Nyrt. kezeli.

Tudomásul veszem, hogy a Szinga Sport Kft. (székhelye: 1038 Budapest, Tündérliget u. 2.) adatkezelő által a www.basketicons.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

webes rendelés azonosító

rendelés dátuma

rendelési tételek (terméknév, cikkszám,ár, mennyiség, áfa)

szállítási költség

devizanem

kedvezmény összege

nyelv

keresztnév

vezetéknév

email

telefonszám

számlázási név

adószám

számlázási irsz

számlázási város

számlázási utca

számlázási megye

számlázási ország

szállítási név

szállítási irsz

szállítási város

szállítási utca

szállítási megye

szállítási ország

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

4. Adatkezelők: a Szolgáltató, és az 5. pontban megjelölt futárszolgálatok.

 

5. Szolgáltató kijelenti, hogy az adatbázisában nyilvántartott adatok (név, szállítási- és számlázási cím, email cím, telefonszám, Ügyfél neme) kezelésének célja a webáruházban elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, a személyre szabott tartalmak és hirdetések megjelenítése, statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, és az Ügyfelek jogainak védelme. Az adatokat a Szolgáltató felhasználhatja arra, hogy felhasználói csoportokat képezzen, és a felhasználói csoportok részére a Szolgáltató weboldalain célzott tartalmat, és/vagy hirdetést jelenítsen meg, illetve hírlevelet küldjön.

 

Az Ügyfél által szoláltatott adatok a webáruházon vásárolt termékek szállításához szükségesen, az ahhoz szükséges mértékben továbbításra kerülnek a termékszállítást végző szállítmányozók (a továbbiakban: Futárszolgálatok) részére.

 

Futárszolgálatok:

 

A Szolgáltató az Ügyfél által szolgáltatott személyes adatok Futárszolgálatok részére történő továbbításáról az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint a személyes adatok érintettjei tájékoztatása céljából adattovábbítási nyilvántartást vezet, amely tartalmazza a Szolgáltató által kezelt személyes adatok továbbításának időpontját, az adattovábbítás jogalapját és címzettjét, a továbbított személyes körének meghatározását.  A Szolgáltató az adattovábbítási nyilvántartásban szereplő adatokat 5 (öt) évig őrzi.

 

6. A Szolgáltató az Ügyfél által megadott személyes adatokat a fenti céloktól eltérő célokra nem használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek (a futárszolgálatok kivételével) vagy hatóságok számára történő kiadása – hacsak törvény vagy hatósági/bírósági határozat ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – csak az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges. Az Ügyfél személyes adatait a felhasználás céljának megszűnése után, vagy kérésre a Szolgáltató törli.

 

7. Az Ügyfél adatszolgáltatása önkéntes, jogalapja az érintett beleegyezése. A Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételével az Ügyfél hozzájárulását adja adatai fent meghatározott felhasználásához (beleértve a személyes adatok futárszolgálatok részére történő továbbításához is).

 

8. Az Ügyfél bármikor kérelmezheti a Szolgáltatónál:

- tájékoztatást személyes adatai kezeléséről;

- személyes adatainak helyesbítését;

- személyes adatainak törlését vagy zárolását.

 

8.1. Az Ügyfél kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

 

A Szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 (harminc) naptári napon belül, közérthető formában, az Ügyfél erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.

 

Az előzőek szerinti tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő Ügyfél a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg, melynek összege 700 Ft tájékoztatásonként. A már megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat a Szolgáltató jogellenesen kezelte, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.

Az Ügyfél tájékoztatását a Szolgáltató csak az Info tv. 9. § (1) bekezdésében, valamint a 19. §-ban meghatározott esetekben tagadhatja meg.

 

A tájékoztatás megtagadása esetén a Szolgáltató írásban közli az Ügyféllel, hogy a felvilágosítás megtagadására az Info tv. mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az Ügyfél bírósághoz vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (címe: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22./c; telefonszám: +36 (1) 391 1400; e-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu; a továbbiakban: Hatóság) fordulhat.

 

8.2. Ha az Szolgáltató által kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat a Szolgáltató rendelkezésére áll, a személyes adatot a Szolgáltató helyesbíti.

 

A személyes adatot a Szolgáltató törli, ha

- a személyes adat kezelése jogellenes;

- a személyes adat törlését az Ügyfél kéri;

- a személyes adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható –, feltéve, hogy a törlést az Indo tv.nem zárja ki;

- az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt;

- azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.

 

Törlés helyett a Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha az Ügyfél ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Ügyfél jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

A Szolgáltató megjelöli az általa kezelt személyes adatot, ha az Ügyfél vitatja annak helyességét vagy pontosságát, de a vitatott személyes adat helytelensége vagy pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen.

 

A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az Ügyfelet, továbbá mindazokat értesíti a Szolgáltató, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti.

 

Ha a Szolgáltató az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 (harminc) naptári napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az Ügyfél bírósághoz vagy a Hatósághoz fordulhat.

 

9. A Szolgáltató birtokába jutott adatok feldolgozására vonatkozó tevékenységeket a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően és jelen nyilatkozatba foglalt adatvédelmi rendelkezések szem előtt tartásával végzi a Szolgáltató.

 

10. Az Ügyfél által megadott adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy az adatok valamely harmadik személy jogait vagy a jogszabályokat sértik, vagy a jelen adatvédelmi szabályokat megszegik, illetve az adatvédelmi szabályok be nem tartásával kárt okoznak, a Szolgáltatónak jogában áll megtenni a szükséges jogi intézkedéseket, együttműködve az eljáró hatóságokkal. Amennyiben a szolgáltatás igénybevételéhez az Ügyfél harmadik személy adatait adta meg, vagy a weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult kártérítés érvényesítésére.     

11. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatfelhasználás érdekében a Szolgáltató megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrzi és biztosítja az online módon gyűjtött információkat.

12. Maileon hírlevélküldés és remarketing

Maileon Digital Kft.

Székhely: 1112 Budapest Budaörsi út 153. 

13. Tárhelyszolgáltató: Planet Express Kft.,

Székhely:1125 Budapest, Álom u. 43/b.
Adószám:23587342-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-972700 
Ügyfélszolgálat és technikai segítség: support@pannonhosting.hu
 
2020.09.29.
+36 1 8000 300  ·  webshop@basketicons.hu
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 

Gyakran Ismételt Kérdések


 

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (BasketIcons Webshop) címre, vagy személyesen visszaviheted bármelyik BasketIcons üzletbe. Amennyiben nem a számlát kiállító üzletben adtad le a terméket, 690 Ft elszállítási költséget számolunk fel. Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel (és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.

A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, cserélni szeretném. Mit csináljak?

Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a,

- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Basket Icons Webshop) címre, vagy

- vagy személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe 60 napon belül.

Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket.

Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?

Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.

Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?

2 év szavatosság van a termékekre, az átvételtől számított 6 hónapon belül. Amennyiben tönkrement a terméked, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a BasketIcons Webshop címére. 

Az átvételtől számított 6 hónapon túl Önnek kell beszerezni szakvéleményt egy akkreditált bevizsgáló szervtől, majd ezzel együtt elküldeni a terméket a fenti címre számlával, kitöltött kellékszavatossági űrlappal együtt.

weben láttam egy terméket, de nincs a méretemben. Ez miért van?

A termék valószínűleg elfogyott, javasoljuk, hogy tegye kívánság listára a terméket, így ha érkezik belőle újabb méret, értesíteni fogjuk e-mailben.

Rendeltem egy fekete színű cipőt, de a visszaigazoló e-mail fehér színt ír. Mi a teendő?

Elírás történhetett, a cipőt a képen látható színben szállítjuk, az elírást javítjuk. Észrevételét kérjük, mindenképp jelezze ügyfélszolgálatunk felé, hogy az elírást minél előbb korrigálhassuk.

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben>> http://basketicons.hu/szallitas

Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.

Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?

Ez esetben a terméket lehetőséged van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel tudod próbálni. További info az üzletbe rendelésről itt>> http://basketicons.hu/szallitas

Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?

A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet , ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.

Aznapi szállítást szerettem volna kiválasztani, de a webáruház nem engedélyezi. Ez miért van?

Az aznapi szállításnak 2 feltétele van, az egyik az, hogy Budapesti címre lehet csak kérni, a másik pedig, hogy a megrendelt terméknek elérhetőnek kell lennie egy budapesti üzletünkben.

Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?

Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni.

Nem tudom meddig érvényes még a ClubCard kártyám. Meg tudnák ezt mondani?

Kérjük, külddd el a kártyaszámot a webshop@basketicons.hu e-mail címre és utánanézünk a problémának.

Kiváltottam a CulbCard kártyámat, de nem tudok weben rendelni. Mi a teendő?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé és igyekszünk mihamarabb válaszolni.

Felhívtam a webáruházban feltüntetett telefonszámokat, de nem az üzlet vette fel. Ez miért van?

Az ügyfélszolgálatunk minden nap 9 és 16 óra között működik. Ha a telefonszámon valamiért nem veszik fel, írj email nekünk a az ügyfélszolgálatunk email címére.

A termékadatlapon feltüntet üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?

A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek! 

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk!