Gyakran Ismételt Kérdések
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (BasketIcons Webshop) címre, vagy személyesen visszaviheted bármelyik BasketIcons üzletbe. Amennyiben nem a számlát kiállító üzletben adtad le a terméket, 690 Ft elszállítási költséget számolunk fel. Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel (és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.
A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, cserélni szeretném. Mit csináljak?
Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a,
- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Basket Icons Webshop) címre, vagy
- vagy személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe 60 napon belül.
Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket.
Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?
Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.
Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?
2 év szavatosság van a termékekre, az átvételtől számított 6 hónapon belül. Amennyiben tönkrement a terméked, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a BasketIcons Webshop címére.
Az átvételtől számított 6 hónapon túl Önnek kell beszerezni szakvéleményt egy akkreditált bevizsgáló szervtől, majd ezzel együtt elküldeni a terméket a fenti címre számlával, kitöltött kellékszavatossági űrlappal együtt.
A weben láttam egy terméket, de nincs a méretemben. Ez miért van?
A termék valószínűleg elfogyott, javasoljuk, hogy tegye kívánság listára a terméket, így ha érkezik belőle újabb méret, értesíteni fogjuk e-mailben.
Rendeltem egy fekete színű cipőt, de a visszaigazoló e-mail fehér színt ír. Mi a teendő?
Elírás történhetett, a cipőt a képen látható színben szállítjuk, az elírást javítjuk. Észrevételét kérjük, mindenképp jelezze ügyfélszolgálatunk felé, hogy az elírást minél előbb korrigálhassuk.
Mennyi a szállítási idő?
A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben>> http://basketicons.hu/szallitas
Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.
Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.
Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?
Ez esetben a terméket lehetőséged van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel tudod próbálni. További info az üzletbe rendelésről itt>> http://basketicons.hu/szallitas
Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?
A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet , ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.
Aznapi szállítást szerettem volna kiválasztani, de a webáruház nem engedélyezi. Ez miért van?
Az aznapi szállításnak 2 feltétele van, az egyik az, hogy Budapesti címre lehet csak kérni, a másik pedig, hogy a megrendelt terméknek elérhetőnek kell lennie egy budapesti üzletünkben.
Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?
Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni.
Nem tudom meddig érvényes még a ClubCard kártyám. Meg tudnák ezt mondani?
Kérjük, külddd el a kártyaszámot a webshop@basketicons.hu e-mail címre és utánanézünk a problémának.
Kiváltottam a CulbCard kártyámat, de nem tudok weben rendelni. Mi a teendő?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé és igyekszünk mihamarabb válaszolni.
Felhívtam a webáruházban feltüntetett telefonszámokat, de nem az üzlet vette fel. Ez miért van?
Az ügyfélszolgálatunk minden nap 9 és 16 óra között működik. Ha a telefonszámon valamiért nem veszik fel, írj email nekünk a az ügyfélszolgálatunk email címére.
A termékadatlapon feltüntet üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?
A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek!
A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk!