+36 1 8000 300  ·  webshop@basketicons.hu
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 

Gyakran Ismételt Kérdések


 

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (BasketIcons Webshop) címre, vagy személyesen visszaviheted bármelyik BasketIcons üzletbe. Amennyiben nem a számlát kiállító üzletben adtad le a terméket, 690 Ft elszállítási költséget számolunk fel. Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel (és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.

A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó, cserélni szeretném. Mit csináljak?

Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a,

- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Basket Icons Webshop) címre, vagy

- vagy személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe 60 napon belül.

Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket.

Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?

Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.

Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?

2 év szavatosság van a termékekre, az átvételtől számított 6 hónapon belül. Amennyiben tönkrement a terméked, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a BasketIcons Webshop címére. 

Az átvételtől számított 6 hónapon túl Önnek kell beszerezni szakvéleményt egy akkreditált bevizsgáló szervtől, majd ezzel együtt elküldeni a terméket a fenti címre számlával, kitöltött kellékszavatossági űrlappal együtt.

weben láttam egy terméket, de nincs a méretemben. Ez miért van?

A termék valószínűleg elfogyott, javasoljuk, hogy tegye kívánság listára a terméket, így ha érkezik belőle újabb méret, értesíteni fogjuk e-mailben.

Rendeltem egy fekete színű cipőt, de a visszaigazoló e-mail fehér színt ír. Mi a teendő?

Elírás történhetett, a cipőt a képen látható színben szállítjuk, az elírást javítjuk. Észrevételét kérjük, mindenképp jelezze ügyfélszolgálatunk felé, hogy az elírást minél előbb korrigálhassuk.

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben>> http://basketicons.hu/szallitas

Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.

Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?

Ez esetben a terméket lehetőséged van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel tudod próbálni. További info az üzletbe rendelésről itt>> http://basketicons.hu/szallitas

Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?

A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet , ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.

Aznapi szállítást szerettem volna kiválasztani, de a webáruház nem engedélyezi. Ez miért van?

Az aznapi szállításnak 2 feltétele van, az egyik az, hogy Budapesti címre lehet csak kérni, a másik pedig, hogy a megrendelt terméknek elérhetőnek kell lennie egy budapesti üzletünkben.

Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?

Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni.

Nem tudom meddig érvényes még a ClubCard kártyám. Meg tudnák ezt mondani?

Kérjük, külddd el a kártyaszámot a webshop@basketicons.hu e-mail címre és utánanézünk a problémának.

Kiváltottam a CulbCard kártyámat, de nem tudok weben rendelni. Mi a teendő?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé és igyekszünk mihamarabb válaszolni.

Felhívtam a webáruházban feltüntetett telefonszámokat, de nem az üzlet vette fel. Ez miért van?

Az ügyfélszolgálatunk minden nap 9 és 16 óra között működik. Ha a telefonszámon valamiért nem veszik fel, írj email nekünk a az ügyfélszolgálatunk email címére.

A termékadatlapon feltüntet üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?

A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek! 

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk!