+36 1 8000 300  ·  webshop@basketicons.hu
Fiókom Mentett termékeim Segítség

Hogyan tudod visszaküldeni helyesen BasketIcons-on rendelt terméket!

1. A dobozával együtt a terméket elhelyezed egy szállításra alkalmas tárolóba.

        

2. Kitöltöd a dokumentumokat, amik a honlapon itt találhatóak. Majd ezt is elhelyezed a dobozban.

        

3. Megcímzed a dobozt és elküldöd részünkre. 

        

Központi címünk:

2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1

Minden esetben az Általános Szerződésben foglalt szabályok érvényesek, ezt kérlek olvasd át csomagfeladás elött. Itt elérhető az összes szükséges dokumentáció is. 

Gyakran feltett kérdések:

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a 

- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (BasketIcons Webshop) címre, vagy

- személyesen visszaviheted bármelyik BasketIcons üzletbe.

Amennyiben nem a számlát kiállító üzletben adtad le a terméket, 690 Ft elszállítási költséget számolunk fel. Elállás esetén az elállási nyilatkozatot kérjük kitölteni és a termékkel, számlával együtt visszajuttatni hozzánk.

Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?

2 év szavatosság van a termékekre, ami két részre tagolódik:

1. Amennyiben tönkrement a terméked az átvételtől számított 6 hónapon belül, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a BasketIcons Webshop címére.

2. 7. hónaptól kezdődően a termékre vonatkozó jótállás és szavatossági feltételeiről részletesebb információt itt https://basketicons.hu/segitseg/garancia vagy az ÁSZF-ben https://basketicons.hu/vasarlasi-feltetelek találsz.

Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.